[846] 結局、荷物は見つかりませんでした。 |
投稿者:NANIWA 投稿日:2007年05月23日 (水) 11時48分
|
お世話になっております。 NANIWAです。
先日、アドバイスいただいた後、PlayAsia側と何度か メールでやり取りを行いましたが、結局荷物はどこへ行ったのかはわかりませんでした。
PlayAsia側から申し訳ないというメールが来たのですが、 中ほどに以下のような文がありました。
If your order has not arrived, then we can, at this time, only offer a refund in form of store credit for furture purchases at Play-Asia.com. We possibly could offer a resend of the lost item, and we will do so if requested, however, please keep in mind that we can not give any guarantee that the replacement would arrive, and that such action would be on your own risk.
We kindly ask you, to reply to this email whether your item arrived in the meanwhile or not.
As said before, if your item did not arrive, we can offer a store credit in full value of your lost order, or, if requested (and understood that we are not liable for the repeated loss of the resend) we can resend the item.
We can not rule out that your parcel might eventually arrive still, if it does arrive, please kindly let us know.
私のつたない英語力では、荷物を再送できますよというような話と いう内容に解釈できるのですが、再送には再度こちらから 商品のお金を払う必要があるのか、無料で行ってくれるのか という肝心の部分がが読み取れませんでした。
申し訳ありませんが、上記の内容をご教授いただけませんでしょうか? お忙しいところ、申し訳ありませんが、 よろしくお願いいたします。
※やはりサイトが日本語で作成されているとはいえ、 最後には英語で会話できる必要ああリますね。 自分の力不足を痛感です。
|
|